Wiish tilt liftinstallaties naar een hoger niveau
Wiish werd opgericht in september 2017 door Lennert Swaeb en Rein Declercq. Oprichter en CEO Lennert legde een weg af als onder andere professioneel basketbalspeler, werfleider in de bouw, managing director bij een liftenbouwer en outsourcing director bij een IT-bedrijf. In 2017 keerde hij terug naar zijn grote passie: liften. Met Wiish worden nu tal van klanten van kwaliteitsvolle liftinstallaties voorzien.
Totaalconcept
Bij het team van Wiish kunnen klanten terecht voor het leveren, plaatsen, onderhouden en moderniseren van liftinstallaties. Het totaalplaatje, dus. Wat de klant ook vraagt, Wiish garandeert een antwoord. Daar staan ze ook voor bekend. Ze focussen zich niet op één specifieke niche en verzorgen tal van diverse projecten. Zo komen de installateurs van Wiish overal in België, van overheidsprojecten naar villa's van particulieren en appartementsgebouwen van projectontwikkelaars. Aan verschillende soorten liften geen gebrek. Zo kunnen klanten beroep doen op Wiish voor personen- en autoliften, maar ook voor goederenliften, beddenliften voor zorginstellingen en onder andere horecaliften.
No-nonsens
Wiish zegt ze wat ze doet en doet wat ze zegt. Ze levert zeer kwalitatieve projecten af aan een marktconforme prijs. Ze is geen logge organisatie of gigantisch bedrijf. Ze hangen niet af van talloze procedures die alles vertragen. Integendeel, ze kunnen enorm snel schakelen en garanderen een efficiënte aanpak doorheen het hele proces. Als klant neem je ook rechtstreeks contact op met CEO Lennert. De klant is geen nummer. Dat is ze nu niet en zal ze nooit zijn bij Wiish.
Groei
Al van in het prille begin, liep het als een trein voor Wiish en stroomden de nieuwe projecten binnen. Dat zal enkel zo blijven aangezien er in België jaarlijks zo'n 4000 liftinstallaties bij komen. De oppervlakte om te bouwen wordt steeds schaarser, dus alle gebouwen gaan de hoogte in. Dat zorgt enkel voor meer opportuniteiten voor Wiish. Bijna vier jaar na startdatum heeft Wiish nog geen actieve marketingafdeling. Hun groei werd mogelijk gemaakt door de stijgende vraag, hun eigen netwerk en mond-tot-mondreclame.
Mensgerichte toekomstvisie
Het doel van Wiish is om een gevestigde waarde te worden in de Belgische markt, maar om daarbij het menselijke altijd centraal te blijven zetten. De klant is geen nummer bij Wiish, maar de medewerkers en de onderaannemers zijn dat evenmin. Deze nieuwe manier van werken dragen ze bij Wiish dan ook hoog in het vaandel. De doelstellingen behalen blijft belangrijk, maar de manier waarop is minder relevant. De 9-5 mentaliteit, daar staan ze bij Wiish niet meer achter. Hier geven ze werknemers vrijheid en verantwoordelijkheid.
Afterservice
Voor Wiish eindigt het werk niet nadat de lift is geplaatst. Ook aan naservice hechten ze veel waarde. Zo is er een storingsdienst van Wiish die 24/7 bereikbaar is en zo snel mogelijk problemen gaat oplossen als die zich voordoen. Hoe meer liften ze zullen installeren in de toekomst, hoe groter de belangrijkheid van die naservice ook wordt. Minstens vier keer per jaar komen techniekers langs om elk onderdeel van de lift te controleren. Om aan de stijgende vraag te blijven voldoen, zijn ze onder andere op zoek naar onderhoudstechniekers om de veilige en geruisloze liftervaring te blijven garanderen maar iedereen die een leuke challenge zoekt mag vrijblijvend contact opnemen.
In contact komen met Wiish
Schrijf je in via dit formulier en je wordt gecontacteerd! Geen spam. CaptainWork belooft het je.